? грн

Офіс-менеджер

Потребуєм працівника для роботи в офісі у зв'язку з розширенням долі компанії. Обов'язки: - адміністративна робота по офісу, - опрацювання вхідних та вихідних телефонних дзвінків, - проведення ділових зустрічей, - робота із незначною документацією, - підбір персоналу, - організація роботи , - виконання доручень керівника, - пошук необхідної інформації в Internet, - ведення прихідних і розхідних накладних , - звітність в кінці місяця, - ведення реєстрації договорів, підготування бланків договорів для підписання. Вимоги: - освіта середня /вища, - впевнений користувач ПК (Internet , MSOffice, електрона пошта), - вміння працювати з великим обсягом інформації, - бажання працювати і здатність швидко навчатися, - вміння працювати у команді і з окремими людьми, - високий ступінь самоорганізації, вміння грамотно розставляти пріоритети, - активність, уважність, кмітливість, відповідальність, - стресостійкість, інтелігентність, пунктуальність, доброзичливість. Стабільна компанія; офіційне працевлаштування. Можливий гнучкий графік роботи та робота за сумісництвом. Кар’єрний ріст.

чтобы смотреть комментарии и оставлять предложения
Создайте такое же задание И выберите лучшего исполнителя

Заказчик

Пользователь Отзывы:   +0 / -0
Опубликовано 08.06.2016 363 просмотров
Прием заявок завершен
Дублировать задание
Яндекс.Метрика